dinsdag, augustus 29, 2006

Als...

Als ik dan toch weer in een internetcafe zit dan plaats ik ook nog maar een keer een blog! Zoals u gisteren al heeft kunnen lezen was ik de hele dag alleen op pad. Dat is goed voor een mens, word je volwassen van. Gistermiddag ben ik met de ferry naar Circular Quay gegaan, de 'binnenstad' van Sydney zeg maar. Het uitzicht vanaf de ferry was echt heel mooi, we voeren vlak langs The Opera House. Eenmaal aangekomen wist ik niet echt waar ik heen wilde dus ben ik maar een beetje gaan lopen. De stad is ook het zakelijk centrum van Sydney en daarom deed het me erg aan Manhattan denken, het heeft een beetje dezelfde vibe. Ik heb een tijdje rondgelopen en wat winkels bekeken en daarna besloten om weer terug te gaan. En toen ben ik uiteraard de verkeerde kant op gelopen....I'll blame it on the jetlag. Ik kan normaal heel goed kaartlezen, maar toen effe niet. Na een enorme omweg door The Rocks ben ik uiteindelijk weer bij de haven uitgekomen. Ze zeggen altijd dat je 10.000 stappen per dag moet maken om fit te blijven, nou dat is wel gelukt gisteren. Ik voel de pondjes er vanaf vliegen. Vandaag is het wederom mooi weer, beetje winderig (niet ik, de lucht is winderig). Lucian heeft onverwacht vrij vandaag dus dat is fijn, gaan proberen een auto te regelen en wat mooie plekjes in en rond Sydney te bekijken. Met Lucian en zijn muziek gaat het overigens buitengewoon goed, hij gaat waarschijnlijk aankomende januari met zijn master beginnen en hij wordt manager van het Jazzgroove Recordlabel. Allemaal heel spannend dus. Nou ik nog.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hee elainetje.

leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt, lang leve de jetlag, verschrikkelijk, heb je er nog kracht voor??

geniet van het land, het weer, skippys en van mekaar natuurlijk.

ps. we komen met de hele bups van de dungeon bij je langs hoor..........hahahahahaha

dikke x jeroentje

dinsdag, augustus 29, 2006 5:42:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Elaine,

Je eerste blogs vanuit Aussieland klinken helemaal niet verkeerd!!

Spannend hoor!! klinkt allemaal erg indrukwekkend! Geniet er van.

Groetjes ook aan Lucian.

Claire

dinsdag, augustus 29, 2006 9:33:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home