woensdag, maart 10, 2010

NIDA




Hoi piepeltjes!

Jajajaja het is alweer maart en zelfs hier roert hij zijn staart. Vandaag is het ongeveer 19 graden en miezert het! Ik zeg 'heeeeerlijk'!!!!
Ben meteen productiever en ik slaap veel beter! Ook Pixie is blij, ze was de hitte helemaal zat en zei steeds 'warm weg mama!!!!'

Over een x aantal dagen word ik oud. Geen mid-twintig meer maar blijkbaar officieel 'eind twintig'....bah! Helaas kunnen we er niets aan doen...

De bijgevoegde foto's zijn gemaakt tijdens de opleiding die ik momenteel volg bij NIDA, national institute of Dramatic Arts. Afgelopen zaterdag moesten wij wat dingen filmen voor een prijs-uitreiking die wij zogenaamd aan het organiseren zijn. Ik vond het ontzettend leuk om te doen en had mezelf heel goed voorbereid, heel draaischema gemaakt etc. Daarom werd ik uiteindelijk de regisseur :)
Vandaar de hele serieuze pose naast een set-lamp, de andere foto heeft eigenlijk niets met onze opdracht te maken maar we maakten wat opnames in de geluidsstudio en konden het niet laten om even te doen alsof...tja na zo'n lange dag word je melig als een meloen. Of als een lachende mandarijn!

laters!