zondag, mei 02, 2010

leuker kunnen we het wel maken, en moeilijker!

Als je denkt dat het niet gekker kon worden dan had je het dus lekker mis! HA! Het kan altijd nog ingewikkelder! Zet twee ambitieuze mensen bij elkaar en ze maken er meteen een chaos van!
We hebben dus de Franse supernanny op woensdagen zodat Elainetje stage kan lopen bij The Sydney Fringe Festival, maar dat was natuurlijk nog niet genoeg!
Gisteren kreeg ik een telefoontje of ik 4 weken lang Stage Manager wil zijn bij een toneelstuk in Newtown, plus het bijwonen van repetities en het opbouwen van de set etc.
Zucht.....leuk, spannend, ik wil het doen, ik moet het doen, onbetaald...zucht...hoe gaan we dat nou weer doen? Uiteindelijk als het loopt is het alleen maar 's avonds, maar dat betekent dat Luc dan geen optredens kan doen. En nu dat zijn vader naar Vietnam is verhuisd zijn er echt geen opa's en oma's meer in de buurt om het kleinkeind te entertainen...En de Franse nanny is te duur om vaker dan 1 keer per week in te huren.
Alles gebeurt altijd tegelijk! En ik wil ook alles tegelijk! Ik moet ervaring opdoen, ik moet leren. Maar dat is niet makkelijk als je een gezin hebt. Het is een grote puzzel, is het altijd al geweest en zal het ook altijd blijven!

Iemand zin om voor een lange vakantie naar Australie te komen en op ons kind te passen? Zonnige kamer beschikbaar in Lucian's studio! Gratis! Mooi weer iedere dag, het is momenteel herfst maar toch nog lekker buiten! Veel lekker eten en mooie exotische papegaaien in de bomen. Oja en heel veel bier! Geinteresseerd? Geef je dan nu op!

1 Comments:

Blogger Terrebel said...

Keuzes maken valt niet altijd mee...Als ik nu m'n kinderen kon meenemen had je een oppas gehad. Maar helaas...Volg nu een opleiding tot ZZP'er. Op de eerste cursusdag moesten we op een bordje onze naam schrijven en daarbij wat we willen doen. Sommigen schrijven dan bijvoorbeeld "webdesigner" of "Interieur-ontwrpster" of zo. Maar ik schreef "veel"...Uiteindelijk richt ik mijn pijlen nu op Het geven van sollicitatietraining voor mensen met een (al dan niet vermeende)handicap." Iets minder vaag...

zondag, mei 02, 2010 9:00:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home