dinsdag, september 05, 2006

Mooi weer

Het is nog steeds mooi weer down under, en dat blijft voorlopig nog wel zo. Heb ondertussen alweer miljoenen dingen gezien weet niet meer echt waar ik moet beginnen. Vrijdag hebben we uiteraard uitgebreid en met veel bier lucian's verjaardag gevierd en gebbq-ed natuurlijk. Zaterdag hebben we gezwommen op Bondi Beach!!!! water was aan de koude kant, maar wel te doen. echt heel helder en mooi en blauw......aaaah. 's avonds ben ik mee geweest naar een optreden van hem in The WineBanq. Een sjiek wijnkelderkroeg haha. Niet helemaal mijn ding maar wel grappig. Zondag zijn we met twee van zijn vrienden, Dave en Kristin naar een baai vlakbij Sydney gereden maar dit keer aan de noordkant, heel mooi, weer heel veel mooie natuur en een bbq. Verse garnalen en octopus gemarineerd in sojasaus. Niet teveel bij nadenken wat je eet, gewoon kauwen en doorslikken! Gisteren heb ik een lesje Pilates gevolgd, ja er moet ook aan de lijn gedacht worden en daarna ben ik naar een presentatie geweest van een nieuw musicalstuk, waarbij ze alle liedjes opvoerden om de mensen een idee te geven. Om eerlijk te zijn vond ik het bar slecht en in zijn geheel niet grappig. Maar ja dat ben ik. We hebben een beetje haast dus dat is het helaas voor nu. Maar ik ben snel weer terug met een nieuwe aflevering uit "het leven benedenonder en op zijn kop" !!!!!!!!!!!!!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

woensdag, september 06, 2006 5:52:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home