woensdag, juni 30, 2010

winter



Zoals u misschien gemerkt heeft aan de schaarste van blog-stukjes, hebben wij het een beetje druk. Ik ben al twee weken druk 's avonds aan het stage-managen en met behulp van een goede planning en wat aardige vrienden die het niet erg vinden om op te passen hebben we grote calamiteiten kunnen voorkomen.

Het is voor het eerst sinds 61 jaar kouder dan 10 graden overdag in Sydney! Nou nou wat een kou! Dat klinkt een beetje sarcastisch maar als je 30 graden gewend bent dan is dit opeens wel heel fris. Het fijne is wel dat er een lekker winterzonnetje schijnt!
Momenteel is er in Hyde Park een Winter Festival gaande, je kunt daar schaatsen huren en lekker schaatsen op een 'neppe' ijsbaan, er is bradwurst te koop op een kaiserbroodje, er is gluhwein en ja hoor Nederland is vertegenwoordigd met een heuse poffertjeskraam! Pixie en ik hebben ervan genoten! Helaas voor Pixie waren de kleinste aanwezige schaatsen nog steeds ruim te groot en konden wij dus helaas niet zelf de ijzers onderbinden en een rondje glijden...misschien volgend jaar!

Nu we het toch over het kleine monster hebben, het is ongelofelijk maar over 11 dagen wordt zij alweer 3! Ze heeft voor haar verjaardag ballonnen gevraagd en zingende mensen, dus dat zullen we dan maar even regelen! We houden een feestje in het park met muziek, taart en face-painting (kan echt even niet op de nederlandse term komen...)
We hebben er alle drie ontzettend veel zin in!

Vanavond ook een soort klein feestje. Onze vriendin Alinta heeft de afgelopen weken hard geoefend voor haar rol van Anita in West Side Story en vanavond is de allereerste preview te zien in Sydney. En ik mag erheen!!!! En het allerleukste is dat niet alleen ik ga maar mijn man gaat ook mee, terwijl Alinta's man Remco op Pixie past! Een date met mijn husband, heel zeldzaam...

ps. De foto's zijn van het Winter Festival en Pixie op Bondi Beach gisteren.
x