vrijdag, januari 11, 2008

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Lieve blogleesmenspersonen! Ik wens jullie allemaal een geweldig 2008 toe, weet dat we inmiddels alweer 11 dagen van het nieuwe jaar erop hebben zitten, maar we hebben er nog 355 te gaan! En we hebben geluk dit jaar met een dag extra!
Vandaag is een bijzondere dag want ons Pixie-poppetje is vandaag precies een half jaar! Een halve verjaardag! Dat hebben we als excuus gebruikt om naar het strand te gaan vandaag samen met Kiz, Andy en oom Armand. De zomer is hier echt begonnen met 30 graden als dagelijks gemiddelde, en zo puffen wij voort.
Mijn goede voornemen voor dit jaar is het lidmaatschap van de sportschool op herhaaldelijke basis te gebruiken. Vooral omdat iemand mij vroeg of ik zwanger was......dank je wel, maar neeeeee dat ben ik dus niet! Dacht zelf dat het wel meeviel maar blijkbaar ben ik voor anderen toch behoorlijk mollig, hoera.
Verder niet veel spannende dingen behalve een huntsman op mijn handdoek toen ik onder de douche vandaan kwam en gemuteerde kakkerlakken overal die blijkbaar immuun zijn voor gif en het grijzend naar binnen werken als zoete broodjes...
Death to all cockroaches!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je kunt die beesten ook doormidden bijten. Vrij efectief en je pakt ze lekker terug én krijgt extra voeding binnen. Het was wel behoorlijk goor en ik heb't dan ook maar één keer gedaan. Per ongeluk.

zondag, januari 13, 2008 7:48:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi daar allemaal,

Ook nog de beste wensen voor 2008 van ons. Leuk weer wat van je gelezen te hebben. Hier is het pest pokken weer,wind en veel regen je kunt het geen winter noemen en sneeuw hebben we al helemaal nog niet gezien.Maar hier hebben we geen last van die enge beesten zo als bij jullie.
Of er moet van de zomer nog wat uitbreken nu we geen of nauwelijks strenge vorst hebben.
Weet je ........ nog drie weken en dan is het weer zover ...!!!
Carnaval we gaan er tegen aan.
Eerst even Hotsknotsen (nu weer met je Pa er bij)en dan drie dagen lallen met z'un allen.
Of we prijzen gaan pakken wie zal het weten maar daar hoor je dan zeker weer van.

Groeten Ben en Monique

woensdag, januari 16, 2008 12:14:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home