donderdag, november 22, 2007

Sinterklaas is aangekomen! en ik kan heel eventjes staan!


1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Elaine,
Nou hierbij een reactie op je blogs die ik altijd met veel plezier lees. Zoals ik je altijd zei, je schrijft zo puur en met zo een humor dat ik je stem echt kan horen in je woorden. Ik heb nu steeds het beeld van een caffeine-verslaafde gazelle op mijn netvlies. Volgens mij is er absoluut geen beter manier om een spider gerelateeerde paniek-aanval te omschrijven!
Ik kom eindelijk in de Sint stemming. Ik was voorheen een trouwe Santa aanhanger maar nu met Silvan moet ik ook Sint in mijn leven toelaten! Heerlijk dat wij praktische op het Leidseplein wonen en afgelopen zondag op ons gemakkie naar beneden kon lopen om de grote aankomst van Sint in Amsterdam bij te wonen. (En daarna snel naar boven omdat Silvan naar bed moest). Hij was nog niet zo onder de indruk van Sint die welliswaar een beetje op een afstand bleef op zijn witte paard, maar alle gekke Pieten vond ie enig. Vooral de domme Piet die steeds zijn beachbal in de menigte schopte!
Ook wij gaan een reis maken. 2 weken naar Amerika om Kerst met familie te vieren. (Dus krijgt Silvan óók met Santa te maken!) Het wordt op en top Amerikaanse. 3 generaties familie bij elkaar, 15 mensen, een kalkoen die zo groot moet zijn als een geit, een enorme kerstboom en het hele huis van binnen én van buiten versierd. Heerlijk. Maak ik niet zo vaak mee. En waar ik het meest op verheug??? Dat Silvan met zijn nichtje en neefje kan gaan spelen. Dat gevoel herken jij zeker.
Nou, ik wacht op je volgende posting.
Kus aan je hubbie en Pixie,
Liefs,
Allison

vrijdag, november 23, 2007 8:31:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home