donderdag, oktober 11, 2007

motten





Ik moet de hele tijd aan mijn neefje en nichtje denken omdat er een mottenplaag gaande is in Sydney, vind u dat een rare parallel? Nou ik zal het uitleggen. Miljoenen motten zijn neergestreken in en rond Sydney en als je per ongeluk een raampje open laat staan en een lampje aanlaat heb je zo een hele familie rondfladderen in je huiskamer. De hele dat door zie ik motten en dat doet mij aan een oh zo bekend liedje denken van de helaas overleden Doris. 'Er zaten twee motten in mijn ouwe jas, en die twee motten die wonen er pas...lalala...haar noem ik Charlotte en hem noem ik Bas, die dotten van motten in mijn ouwe jas!'
En zo kom ik dan bij mijn neefje en nichtje terecht....het kan ook zijn dat ik langzaam doordraai en rare patronen begin te herkennen in dagelijkse dingen en er uiteindelijk achterkom dat alles een grote samenzwering is en dat de aarde helemaal niet rond is en ik eigenlijk maar 100 km bij Nederland vandaan ben.......
Dussssssssss genoeg onzin.
Alles is hier goed en vandaag is het feest, want de kleine meid is precies 3 maanden oud! Het interesseert haar niet zoveel, zij is meer bezig met dingen onderzoeken zoals haar eigen tenen en vind het ontzettend vermakelijk als papa of mama iets eten of drinken, want dat is toch zoooo raar!
Omdat wij vinden dat ze de aller aller allermooiste baby ter wereld is maken wij zoveel mogelijk foto's van mooie kodak-momentjes. En bij deze plaats ik er weer een paar op mijn blog. En oja Elaine vind het leuk als mensen reageren op mijn blog, want dan heb ik in ieder geval het idee dat tenminste iemand het leest...
Veel kijkplezier!

6 Comments:

Blogger Terrebel said...

Je kunt die motten ook frituren, las ik op:
http://messagent1.ilsemedia.nl/optiext/optiextension.dll?ID=s_qvY4djRssss2&VIDEO_NAAM=Kok%20maakt%20snacks%20van%20motten&VIDEO=7100

Eet smakelijk!

En natuurlijk gefeliciteerd met een kwart jaar Pixie.

vrijdag, oktober 12, 2007 5:52:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat gaat het snel, 3 maanden al weer, ja al een hele meid. Vooral de foto met duim is zo lief. Blijf vooral schrijven en foto's sturen. Ik zal dan misschien niet altijd reageren, maar lezen zeker.
En...Jullie hebben veel motten, nou hier zijn het vooral spinnen. Gezellig als je thuis komt en ze hebben die dag een heerlijk web gemaakt bij je deur, waar je dan precies met je gezicht doorheen loopt. Groetjes Jacky

vrijdag, oktober 12, 2007 6:12:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hai Elaine (en Lucian en Pixie)

Natuurlijk lees ik trouw al je blogs... ik weet immers zelf ook dat een reactie altijd leuk is...;o))

Maarre ff serieus... wat een leuke foto's van een vrolijke Pixie zeg!! We kunnen wel vaststellen dat ze eigenlijk best goed gelukt is ;o)!!!

En met die twee ' motten' hier in Nederland gaat het heel goed. Afgelopen weekend heb ik ze weer gezien en het blijven dotten, die motten...

donderdag, oktober 18, 2007 6:50:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik lees je blogs ook, dus blijf ze schrijven!!! En foto's kunnen er ook niet genoeg op, wat een dotje!!!!
Kus, Jacqueline

maandag, oktober 22, 2007 7:09:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zoals je nu onderhand wel weet zijn wij bijna altijd overal te laat mee,dus ook met reactie's op jou schrijven is dat geen uitzondering. Maar wij zijn dan ook altijd overal zo druk mee. zijn ook pas terug van vakantie (Venuzuela),vandaar dat we nu pas je laatste blogs gelezen hebben. Maar lezen doen we ze altijd.Geweldig zo als Pixie groeid en de foto's zijn ook erg leuk blijf dit vooral doen. Groeten Ben en Monique

dinsdag, oktober 30, 2007 11:53:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat ik zocht, bedankt

vrijdag, december 11, 2009 12:14:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home