donderdag, september 11, 2008

grote stappen

Ik ben niet zo technisch en heb geprobeerd om een 'live traffic feed' aan mijn blog toe te voegen maar het wil niet lukken...Dus iedereen is nog even anoniem!
Maar nu naar het grote nieuws, tatatatatatatatadataaaaaaaaaaaaa!!!!!! Het Pixie poppetje kan sinds afgelopen week zelf staan en en en!!!!! ze heeft 'per ongeluk' haar eerste stapje genomen!!!!!!!!!! Ongelofelijk hoe zelfstandig ze opeens zijn, zelf eten, zelf staan, zelf spelen, wij zijn bijna overbodig. Wij zijn superdesuper trots zoals altijd! Ook heeft ze leren knipogen en geeft ze ons kusjes!!!! Wat een geweldige fase is dit! We hebben zoveel lol! Ze zingt en danst en speelt gekke spelletjes, het is zo leuk! Iedereen grijp een man of vrouw en maak een kind, ze zijn geweldig!!!

Langzaam stijgt de temperatuur in Sydney, alle beestjes kruipen tevoorschijn en binnenkort komen de 'paarse' bomen weer in bloei. Volgende week krijg ik Hollands bezoek in de vorm van Fleur Herrewijn die bij mij op school heeft gezeten en lekker een beetje aan het rondtrekken is door Australie. Dus kan ik lekker weer een dagje Hollands beppen. Grappig ook hoe ik opeens een heel repetoire aan Nederlandstalige hits tevoorschijn tover voor Pixie. Liedjes die ik normaal gesproken liever zou vergeten komen nu boven drijven omdat ik zoveel mogelijk Nederlands in dat kleine bolletje wil pompen. Andre Hazes, Willie Alberti en ja ik zal het toegeven zelfs Fransje Bauer wordt er soms bij betrokken......ik schaam mij diep, maar niet diep genoeg.
Met z'n allen!!!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH Sjonnie!!!! zing een liedje voor mij alleeeeen!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOh Sjonnie!!!!! Want voor mij ben je nummer eeeeeeeeeen!!! Zing een lied, met een lach en een traaaahaaaaaaaaaaan!!!!! Over de Kleine JOrdaaaahaaaaaaaan!!!! OOOOOOH OOOOOOOOOH OOOOOOOOOOOOOOOOOOH Sjonnie!!!....etc.

Oeeeeh wacht, zing eens ietsje harder, volgens mij kan ik jullie horen...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een gezellig stukje heb je weer geschreven. En...............heb je me gehoord?
Groetjes voor jullie.
Doei Jacky

vrijdag, september 12, 2008 6:55:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home