zaterdag, januari 03, 2009

2009

Gelukkig Nieuwjaar lieve mensen! Ondanks de negatieve voorspellingen denk ik dat 2009 een topjaar wordt! Vol met leuke dingen, zoals een reis naar Nederland en nog een cursus hoedenmaken! Laten we positief blijven dit jaar en niet teveel zeiken over hoe slecht we het hebben! Zolang er eten is en een droge warme plek om te slapen! Gelukkig wonen we niet in de Gazastrook of vlakbij de grens van Soedan....gelukkig komt er schoon water uit de kraan (in nederland tenminste, want het water hier vind ik nog steeds smerig, oooeeeps nu zit ik zelf te zeuren....) en hebben de mensen in Holland zelfs echt natuurijs om op te schaatsen! kost niets en geeft uren plezier!
Het medium Elaine voorspelt regenbogen en de terugkomst van de eenhoorn!

Morgen weer een bruiloft, vrienden Jim en Carla zullen in het kleine kerkje in onze straat in de echt worden verbonden.
Vanavond zou ik naar de film 'australia' gaan maar hij is te lang en begint pas om 9 uur...dan val ik dus in slaap, daarom ga ik nu naar 'the curious case of Benjamin Button' met mijn zeer geliefde Brad Pitt (jaaaaa ik weet dat het afgezaagd is maar ik vind het nog steeds een mooie man! Het oog wil ook wat mensen!!!!) en de Australische Cate Blanchett. Een avondje uit dus voor mij en mijn mama-vriendin Jackie. Maar eerst moet er nog een x aantal uren gewerkt worden in de winkel waar ik inmiddels al bijna twee jaar werk, hopelijk brengt 2009 ook een verandering in de werkplaats, ben klaar voor een nieuwe uitdaging!

3 Comments:

Blogger Superferd said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

zaterdag, januari 03, 2009 9:29:00 p.m.  
Blogger Terrebel said...

Gelukkig is de kredietcrisis even reéel als de terreurdreiging en stiekem simpelweg non-existent maar wel een heel goede reden om burgers allerlei beperkingen op te leggen.

Ook ik ben ervan overtuigd dat het een topjaar wordt! En wat ze ook proberen (lees m'n laatste logje maar 'ns. Die van 2 jan.): Mij krijgen ze niet klein! (Want dat ben ik lekker al. Ha! :p

zaterdag, januari 03, 2009 9:30:00 p.m.  
Blogger Terrebel said...

Bijna vergeten: Natuurlijk ook voor jou en hen die je liefhebt het allerbeste voor het nieuwe jaar, lieve Elaine. Geef je ook man en kind een lekkere knuffel van me?

zaterdag, januari 03, 2009 9:31:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home