dinsdag, november 04, 2008

stokje en foto's



Ik ben door mijn mede-blogger Terrence uitgenodigd om mee te doen met een doorgeef-spelletje. Ik moet hier op mijn blog 6 dingen publiceren die ik onbelangrijk over mezelf vind. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, ik zit al een paar dagen te broeden...wat raar is want er zijn vast heel veel onbelangrijke dingen..
Ok hier gaan we dan.
1. Wij hebben in ons huis blauw/grijze vloerbedekking.
2. Als ik loop probeer ik altijd mijn stappen te tellen, vooral op trappen.
3. Op de piano kan ik nauwelijks een octaaf aanslaan omdat de spanwijdte van mijn hand miniscuul is.
4. Het voor mij rechterneusgat zit een millimeter hoger dan mijn linkerneusgat. En ja ze zijn allebei groot, maar dat is mijn trademark en dus heeeeel belangrijk.
5. ik haat het als ik de hik heb.
6. Ik zou willen dat het oordelen van andere mensen onbelangrijk zou zijn in mijn leven, maar kan er niet aan ontsnappen dat ik me toch beinvloedt voel...

En dan nu foto's van Pixie!!!

1 Comments:

Blogger Terrebel said...

Joepie, ik ben niet meer alleen! Zelfs een mama vand down under heeft een heuse dwangneurose! Heerlijke foto's weer van jullie ondeugende elfje. Kan er niet over uit dat het jullie gelukt is zo'n mooi jong mens in opleiding te maken...

donderdag, november 06, 2008 8:01:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home