dinsdag, november 18, 2014

In the air again!

Dag vriendjes en vriendinnetjes. Na een radiostilte van ruim 4 jaar is hier dan weer een kersverse blog. Ik schrijf alleen tijdens de hoogtepunten van mijn groots en meeslepend leven dus vandaar dat ik nu weer eens netjes achter de computer zit te typen. Vandaag is de dag waar ik ondertussen al een paar maanden naartoe heb geleefd en gewerkt en gepland. We vliegen vandaag naar Edinburgh om daar 5 weken te gaan wonen. Lucian gaat daar een circus show doen en ik en Pixie gaan mee om hem psychisch te ondersteunen, zijn onderbroeken te wassen en om het avontuur op te zoeken. Omdat ik net als bij mijn verhuizing naar Australië het thuisfront op de hoogte wil houden is Benedenonder.blogspot.com weer up and running! Voor iedereen die deze site als nieuwkomer bezoekt is het leuk om te weten dat je mijn oude posts van een x aantal jaren geleden kunt teruglezen, gewoon ergens aan de rechterkant klikken. Hopelijk kan ik jullie verblijden met sappige verhalen over onze avonturen in de Schotse hooglanden. Nu is het tijd om nog even snel te eten en naar Schiphol te gaan. x