dinsdag, september 12, 2006

hi how are ya?

Aaaah good on ya bro! mijn lieve broer Robèrt heeft het goed vertaald, ik had trouwens wel een foutje gemaakt want het is niet "throth" maar "froth", dat was natuurlijk om het extra extra moeilijk te maken. Het beloofde kaartje zal ooit een keer aankomen, want de post is tegenwoordig ook niet meer te vertrouwen. Na bijna 10 weken zijn onze dozen er nog niet, en ik begin behoorlijk in de stress te schieten. En ik wil gewoon dat onze computer er is zodat ik niet iedere keer een half uur hoef te lopen naar het internetcafé, wel goed voor de bilpartij, heuveltje op heuveltje af. Oké tot dusver de ergernissen. Het weer is eindelijk weer wat beter, de zon is goed doorgebroken vandaag en je kan meteen je jas uitdoen wegens natte oksels en zweet op de bovenlip. Ik heb vandaag besloten dat ik genoeg geaclimatiseerd ben om stappen te gaan ondernemen met betrekking tot mijn carrière oftewel het gebrek daaraan. Er zijn in Lucian's vriendenkring enorm veel mensen die adressen hebben van casting bureau's en agents, en ik denk dat het een goed idee is om daar te beginnen. Daarnaast ben ik in mijn eigen buurtje op zoek naar een gewoon baantje voor een paar dagen per week, om wat te doen te hebben en om centjes te verdienen natuurlijk. ik heb afgelopen zondag Lucian's tante ontmoet, haar man en hun twee kindertjes van 4 en 2. Wonen met z'n vieren in een heel klein flatje en zijn daarnaast ook extreem rommelig, haha, hele goede combinatie is dat. Maar wel gezellig. Zij is het eerste familielid die ik heb ontmoet van Lucian zijn moeder's kant. En om nog even door te gaan in de familiesferen, gisteren heb ik de zus van Lucian's vader ontmoet en de broer van Lucian's oma. Het was alleen jammer dat ik ze ontmoette op een wake voor een overleden achtertante, dus de sfeer was niet echt opperbest. En ik was een beetje moe, dus het was extra zwaar om en engels te praten en geïnteresseerd te lijken en beleefd te doen. Maar we hebben het weer overleefd, haha, die zin is niet heel gepast haha. Verder gaat het goed met mij, ik ben gezond, ik heb mijn armen en benen nog, nee Denise ik ben nog niet zwanger, nee ook niet een beetje. Met Lucian en mij samen gaat het uitstekend, ik ben ondanks de heimwee ontzettend blij dat ik weer bij hem ben, en ik hoop dat dat een troost is voor de achtergeblevenen.

2 Comments:

Blogger jeroentjooh said...

lieve elainetje,

hier is het weer ook zweterig , vindt het geweldig dat je het zo goed naar je zin hebt, heimwee...ja ik weet wat het is..
we missen je enorm bij de dungeon..

kussz jeroentje

woensdag, september 13, 2006 3:19:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hallo Elaine
We hebben je verhaal weer gelezen. We zijn blij dat het weer ,weer wat beter is geworden. Hier is het de laatste dagen ook heel goed weer, vandaag zelfs tegen de dertig graden, een beetje heet voor september.
Hoe is het met je camera, krijgen we nog foto’s gestuurd?
We zijn benieuwd.
Kusjes van Jacky en Wim

donderdag, september 14, 2006 6:37:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home