zaterdag, januari 10, 2009

joepie!

Soms wil je even alles tegelijk en denk je dat het je nooit gaat lukken. Je denkt dat je volwassen moet worden en sommige dingen moet loslaten, stom hoe je denkt dat je dingen 'moet' doen...
Als ik 1 ding van mijn echtgenoot heb geleerd is het wel dat je lekker alles wèl tegelijk kan doen, het leven is 1 grote puzzel en alle stukjes vallen uiteindelijk vanzelf in elkaar. Bedankt daarvoor Luc....
Ik vond online een cursus hoedenmaken, een gestructureerde part-time opleiding. Heel grondig en iedere zaterdag voor een jaar! Mijn hartje begon sneller te kloppen en toen langzamer...want hoe doe je dat als je een kind hebt en normaal altijd op zaterdag werkt? En je sociaal leven?
Maar nu heb ik lekker alles omgegooid! Ik werk voortaan op zondag, maandag en woensdag en heb dus tijd om op zaterdag mijn cursus te volgen. Luc en ik hebben geen zondag meer samen, maar ook hij gaat het druk hebben dit jaar dus alle gezelligheid moet even op een stokje, of zoiets.
Ik ben zo blij dat het allemaal toch te regelen was, ben niet mijn baan kwijtgeraakt, heb mijn droom niet stil hoeven leggen...aaaaaah, zei toch dat 2009 mijn jaar wordt!
Hoe is uw jaar tot zover?

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Elaine, wat een plannen allemaal. Maar zo te horen heb je er zin in. Ons jaar is iets minder goed begonnen. Ome Frans ligt op dit moment in het ziekenhuis en krijgt woensdag een pacemaker. Voor verdere info kan je moeder je inlichten want dat is teveel om te schrijven. Verder is alles oke. Groeten voor jullie, liefs Jacky

zondag, januari 11, 2009 3:40:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi lieffie wat goed om te lezen dat je lekker creatief bezig bent. Ziet er ook erg goed uit lief!! Daar kan onze Bea nog wat van leren :)!!
Wij zijn het jaar goed begonnen met een lange reis naar New York, Colombia en Londen in een woord GEWELDIG!! Heerlijk om weer ff bij mijn familie te zijn in Colombia!! Dikke kus en veel succes met de goede voornemens!!
Dikke kus en knuffel
Simone

zondag, januari 11, 2009 6:30:00 a.m.  
Blogger Terrebel said...

Yihaa! You go, girl!

zondag, januari 11, 2009 9:05:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home