maandag, december 04, 2006

sinterklaas

Hier in het verre benedenonder,
zitten we helaas dit jaar zonder.
De sint heeft afgehaakt,
hij heeft nog nooit zo'n verre reis gemaakt.
Van Spanje naar Nederland kan hij nog net aan,
Maar naar Australie is bijna zo ver als naar de maan!
Ik ben nog wel extra lief geweest...
maar dit jaar voor mij geen sinterklaasfeest.
Heb wel geprobeerd om pepernoten te bakken,
maar was het zout vergeten te pakken.
ben niet zo'n keukenprinses,
maar misschien is het een goede les.
Had ik maar in nederland moeten blijven,
Dan kwam ik de sint nu tegen in levende lijven.
In alle etalages en misschien zelfs in het echt,
met een mijter en met zijn trouwe knecht.
Dus denk morgen maar een beetje aan mij,
want ik ben nu eventjes niet zo blij...
Dag Sinterklaasje misschien tot volgend jaar...
Ik ga vanavond nog een poging doen om pepernoten te bakken en hopelijk smaken ze dit keer niet zo raar!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hallo Elaine
Jouw rijm klinkt triest maar niet terecht
Het is namelijk eenzijdig wat je zegt
Je beklaagt je, ja klinkt als ontevree
Maar daar zit de Sint niet zo mee
Want van twee walletjes eten dat hoeft niet
En dat vertelde hij ook aan Zwarte Piet
Want over 20 dagen horen we je heus niet klagen
Als jullie eigen Kerstman cadeaus komt binnen dragen

Groeten van de Sint

dinsdag, december 05, 2006 12:36:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home