zaterdag, november 04, 2006

Bijna waren Lucian en ik dit weekend naar Melbourne gereden. Ik had me ingeschreven voor een auditie in Melbourne en werd meteen uitgenodigd om deze zondag langs te komen. Allemaal leuk en aardig maar Melbourne is hier 11 uur vandaan. Vliegen zou te duur worden dus zou Lucian zich opofferen en 11 uur heen rijden en 11 terug! Een leuke roadtrip met z'n tweeen. Later die dag werd ik teruggebeld dat ze momenteel toch niemand zouden aannemen en dat er nog meer audities komen begin januari en dat zou ik dan ruim van te voren horen. Dat is wat makkelijker plannen.
Lucian en ik vonden het wel heel jammer, we hadden ons erop verheugd. Nu moet ik gewoon werken op zondag...
Ik moet nog steeds ook een beetje wennen aan het nieuwe tijdsverschil, 8 uurtjes is te overzien, maar 10 uur is een wezenlijk verschil tussen dag en nacht.
Ik denk dat ik vandaag maar ga kokkerellen. Moeders heeft 'de smaak van december' naar mij opgestuurd dus ik ga vandaag proberen iets sinterklaasachtigs daaruit klaar te maken. In de hoop dat de lieve goede sint dit jaar misschien een omweggetje langs australie maakt. Ik zal rond vijf december ook wel extra hard moeten zingen bij mijn schoen anders hoort hij me niet. Hij is natuurlijk niet meer de jongste en een beetje doof, en die baard laat natuurlijk ook niet veel geluid door...