vrijdag, november 17, 2006

Zooo en opeens zijn we een weekje verder en heb ik nog steeds niets nieuws op mijn blog gezet! Heb het echt enorm druk gehad de afgelopen dagen, veel gewerkt en veel dingen geregeld. Het houd nooit op. Afgelopen zaterdag heb ik lekker de hele dag nederlands kunnen praten met Peter van de Berg en zijn vriendin Cassandra die ook allebei in Sydney zijn op het moment. Grappig hoe oude Veense schoolgenoten ineens opduiken aan de andere kant van de wereld. Het eerste halfuur was mijn Nederlands behoorlijk roestig maar daarna was het geen probleem meer! Daar bovenop kwam afgelopen zondag een Amsterdamse saxofonist bij ons logeren en weer kon ik Nederlands praten! Ik ben een beetje verwend deze week, echt tof. Ik weet niet hoe het met het weer zit in Holland maar hier daalde het kwik opeens naar 14-15 graden en dat was behoorlijk schokkend zelfs voor mij! Ik heb mijn truien tevoorschijn gehaald en als ik handschoenen had dan had ik die ook aangedaan.
Vandaag was het gelukkig weer warm en ben ik lekker gaan zwemmen met twee vrienden, er lagen alleen allemaal bluebottle kwallen op het strand en ik weigerde het water in te gaan bang om gestoken te worden. Alle australiers lachtten mij uit omdat ik zo bang was. Uiteindelijk ben ik op een stoere lifeguard afgestapt en heb gevraagd of het veilig was en hij zei dat ik best kon gaan zwemmen. En dus heb ik mijn angst overwonnen en ben ik de zee ingegaan. Ik ben echt zoooo trots op mezelf
Ook hebben lucian en ik een auto gekocht, of had ik dat al vermeld in een eerder blog? Anyhoe we zijn er heel blij mee en dit weekend gaan we lekker weer een keer naar The Blue Mountains. Later meer hierover.