zondag, augustus 05, 2007

groeien




Aaaah wat groeien baby's snel!!! Als ik Pixie nadat ze geslapen heeft oppak heb ik iedere keer het idee dat er weer een paar milimeter bij is gekomen of een paar gram. De zuster van het cosultatiebureau zei zelfs dat ze een beetje aan de zware kant is, maar dat was niet erg zei ze. Ze is nu 52 cm en ze weegt ruim 3.5 kilo!
Mama Elaine leert iedere dag bij, ik leer vooral om heeeel veel geduld te hebben iets wat ik in het normale leven nog weleens mis. Maar iedere dag gaat het ook beter en wordt ik handiger in dingen doen met 1 hand omdat er een baby in de andere zit, eten met 1 hand, typen met 1 hand, autorijden met 1 hand.....
En omdat ze zo hard groeit zet ik weer een paar foto's op deze blog, kunnen jullie zelf zien of ik gelijk heb.

1 Comments:

Blogger Terrebel said...

Wat een schatje ligt daar op de bank! En Pixie ligt er ook al zo lief bij...;-)

maandag, augustus 06, 2007 8:34:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home