donderdag, april 26, 2007

update Anzac Day

Het was inderdaad vreselijk druk bij de pub en na me een weg gebaand te hebben door de menigte vond ik mijn vrienden. Ze waren druk aan het gokken. Het was echt veelste luid voor mij, maar Jeremy gaf me tien dollar om mee te spelen en omdat ik niet over wilde komen als een watje heb ik me toch maar aan een gokje gewaagd. Natuurlijk werd ik hardstikke fanatiek en uiteindelijk heb ik 70 dollar gewonnen, plus tien dollar die ik terug heb gegeven aan Jeremy. Het was echt superleuk! Er werden echt enorme bedragen vergokt om mij heen, maar ik heb netjes de hele tijd maar vijf dollar ingezet, dat houd het leuk en dan hoef je tenminste niet te huilen als je verliest...

1 Comments:

Blogger Terrebel said...

En die 70 dollar heb je natuurlijk meteen aan het Goede Doel geschonken?
Het Goede Doel uiteraard zijnde....babyspulletjes! Koninginnedag hier was trouwens ook errug tof!
Hier een verslagje:
http://terrebel.blogspot.com/2007/05/bubbelen.html

dinsdag, mei 01, 2007 10:34:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home