vrijdag, augustus 17, 2007

magie

De hele zwangerschap heb ik hierover gefantaseerd en 5 weken heb ik moeten wachten. Maar gisteren was daar dan opeens de eerste magische glimlach op het snoetje van mijn baby. Zo mooi en zo leuk!
En soms lacht ze zelfs met een klein geluidje, het schattigste geluidje in de wereld!
Heb het helaas nog niet op een foto kunnen vastleggen omdat ze zo beweeglijk is.
Ik weet niet waarom ik zo ontzettend naar die glimlach uitkeek, maar ik denk dat het een soort bevestiging is dat ze gelukkig is en dat wij als ouders goed bezig zijn. De ultieme beloning vind ik.
Ik ga de komende tijd mijn best doen om een zo'n goed mogelijk foto te maken van die stralende lach en dan kan iedereen mijn blije baby bewonderen.
Wij zijn ook heel trots op het feit dat deze kleine meid al een week lang 's nachts doorslaapt dus wij zien er ook een stuk beter uit! Verder is het leven hectisch en druk vooral voor de husband, maar zoals je leest mogen wij echt niet klagen. En dus doen we dat ook niet.
Vandaag gaan wij naar het nationale park Ku Ring Gai, dat ligt ten noorden van Sydney om even van de natuur te genieten en te ontspannen.