woensdag, september 12, 2007

nieuwe foto's




Hier nog een paar foto's van ons Pixie-poppetje.
Bush is weer vertrokken gelukkig en met hem alle straaljagers en speedboten en andere onzin. Sydney ziet er mooi uit vandaag in de lentezon, er staat nog een koel briesje maar de t-shirts zijn weer uit de kast gehaald.
En dan nu een hele belangrijke mededeling: Ik heb in de plaatselijke toko Hak Appelmoes gevonden! Praise the lord! Ik ben nog nooit zo blij geweest om een pot appelmoes te zien! Dus gisteravond stond er Kip, Patat en Appelmoes op het menu! Lucian vond dat niet zo speciaal maar voor mij was het een ode aan Holland aangezien ik niet van boerenkool of andijvie hou en dat dus ook nooit zal klaarmaken...

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Elaine, Wat een schatje. Het doet me heel erg denken aan een foto van jou, waar je samen met Robert op een commode zit. Je ouders waren vanmorgen direct op skype toen ze zagen dat ik online was en waren heel trots op hun kleindochter. En trots mogen jullie ook zijn op zo'n plaatje van een kind. Groetjes Jacky

woensdag, september 12, 2007 8:38:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hallo Elaine en Lucian.
Jullie meid groeit uitstekend en is een prachtige baby. Pixie is echt Pixie. Ze ontwikkelt al echt een eigen persoonlijkheid. En dat is toch de bedoeling, niet waar?

Groetjes en xxxsjes,
Sjef en Annemie

vrijdag, september 14, 2007 2:10:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik blijf het zeggen...wat een scheetje...
Kus, Jacqueline

vrijdag, september 14, 2007 2:16:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home