woensdag, oktober 25, 2006

ga je mee naar snorkelland?

Om negen uur vanochtend hebben ze eindelijk internet geinstalleerd. En daarna zijn we naar het strand gegaan met Danny. Niet zo heel erg zonnig vandaag, veel wolken en een zwoel windje.
Omdat de golven vandaag niet zo hoog waren besloten we te gaan snorkelen en dat vond ik best wel spannend want dat heb ik nog nooit gedaan.
Het water was echt superkoud maar ik mocht Danny's wetsuit-shirt lenen, heel galant van die jongeman. De eerste paar minuten waar even raar. Vreemd om door zo'n pijp te ademen en alles zo helder te zien onder water. Maar toen kreeg ik het te pakken. Echt supertof, het water is zo helder dat je alles heel goed kunt zien. En omdat het Australie is, is er ook echt vanalles te zien. Exotische visjes, hele mooie grote schelpen. Ik heb gesmeekt of ik er een mee mocht nemen, maar dat is absoluut verboden...jammer.
Lucian en Danny zagen een Stingray (zo'n rog die Steve Irwin heeft gespiest) maar ik was net te ver weg dus helaas heb ik hem niet gezien. Of misschien was het maar beter.
Normaal ben ik nogal bang om te zwemmen in de zee, vooral als ik de grond niet meer kan voelen. Ik ben altijd heel bang voor al die beesten die onder mij zwemmen. Maar nu omdat ik alles kon zien was het helemaal niet eng. Ik zag wie er onder mij door zwommen en dat scheelt een hoop moet ik zeggen. Uiteindelijk hebben ze mij het water uitgesleurd. Tegen die tijd waren Lucian en Danny half onderkoeld omdat ze geen wetsuit aanhadden en ik lag nog vrolijk op mijn buik rond te poedelen in het sop.
En vanmiddag heb ik mijn pakketje van Cor opgehaald, superbedankt Cor!!!! Nederlandse tijdschriften en Tijgernootjes (bacon/kaas mijn favoriet) heeft ze naar mij opgestuurd. Good thinking!
Laat dit een voorbeeld zijn........................hahahahaha.................nee serieus............is geen grapje................
Ga je mee naar snorkelland in de diepe zee? lalalala avonturen met de snorkels mee!!! Ik heb naar ze gezocht maar snorkels zijn tegenwoordig behoorlijk mensenschuw na die rare kapitein van dat schip.....