donderdag, oktober 19, 2006

spierpijn

Een onderdeel van mijn dozen was kleding en schoenen, en gelukkig ben ik zo slim geweest om ook dans- en hardloopschoenen in te pakken. Dus in het kader van gezond en slank rondhupsen in Australië, dacht ik laat ik een rondje rennen....
Het was een beetje bewolkt gisteren en ik kreeg meteen Hollandse flashbacks van koud en winderig weer en sjaals en mutsen en winterjassen. Dus ik dacht laat ik een lange broek en een t-shirt aandoen. Het moment dat ik buiten de deur stapte viel er meteen een deken van tropische warmte op mij, maar dat weerhield mij er niet van om dapper joggend mijn weg te vervolgen. De eerste vijf minuten gingen best aardig, dus besloot ik om mijn geplande rondje iets groter te maken. Hoe groter je het rondje maakt in Balmain, hoe meer heuvels daarbinnen vallen. Joggen in Nederland is 1 ding, maar joggen hier is heeeeeel wat anders. Ik heb geprobeerd een enorme heuvel op te rennen, maar toen ik bijna bij de top was gaven mijn kuiten het op. En daar stond ik dan zwetend en hijgend.
En nu heb ik dus spierpijn. heel veel spierpijn.
Gisteravond hebben we weer ons wekelijkse potje Triviant gespeeld in de plaatselijke kroeg en we zijn deze week derde geworden!
En dat was het voor vandaag!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Meisje,
Leuk voor je dat je het geprobeert hebt, ga zo door ondanks de spierpijn.
Groetjes Jacky en Wim.

donderdag, oktober 19, 2006 7:56:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Go go go Nijlie!!!
Joggen door Sydney, iets heerlijkers kan er toch niet zijn! Ja, toch wel, gewoon rustig wandelen door Sydney is misschien nog wel lekkerder... In ieder geval, have fun there!!! Dikke kus, Jacqueline

vrijdag, oktober 20, 2006 5:30:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home