zaterdag, oktober 28, 2006

Dussssssssss leuk hoor, zet ik foto's op mijn site, reageert er niemand. Goh leuke foto's Elaine! fijn dat je eindelijk weer wat foto's erop hebt gezet! fijn leuk hoera enz. enz.
Valt me een beetje tegen van mijn medemens.
maar ok ok, iedereen heeft het druk, dus voor deze keer is het jullie vergeven.
Ze zeiden dat het vandaag hooguit 19 graden zou worden (en dat is een schok voor de mensen hier, stel je voor dat je een jas aan moet) maar ook hier doet het weer wat hij wil en dus is het vandaag gewoon 27 graden, blauwe lucht en een beetje wind.
De afgelopen dagen waren niet bijster spannend, heb gewerkt en gisteren had ik vrij. Ons huis is een enorme bende dus daar moest wat tijd aan worden besteed. Donderdagavond hebben we een ferry genomen naar de stad, was heel leuk, city by night, de skyline van Sydney en alle lichtjes. En toen zijn we naar The Opera Bar geweest, nou ja de naam zegt het al, dat is de bar die bij The Opera House hoort. Heel mooi en trendy aan de voet van het gebouw en aan het water. Was wel weer een leuke ervaring.
Euhmmm, ik wilde vandaag weer gaan snorkelen maar iedereen heeft optredens of moet werken dus dat zit er niet in vandaag. Lucian is vanochtend vertrokken naar een optreden ergens en komt morgen pas weer terug. Dus ik moet mijzelf entertainen dit weekend. Denk dat ik een ferry neem of naar de markt ga......of ik blijf de hele dag internetten omdat dat nu eindelijk kan.
groetjes.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hallo Elaine,
Ik volg, samen met ome Frans en tante Nel je belevenissen op de voet. Je hebt een gezellige manier van schrijven. De reactie is nu wat laat natuurlijk, maar ik vond je foto's mooi. Je staat er goed op maar vooral de natuur op de achtergrond is indrukwekkend. Heb je nog iets gemerkt van het bezoek van onze Willem en Maxima?
Groetjes Jacky

zondag, oktober 29, 2006 9:16:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey lieve Elaintje, leuke foto's joh!!! Nee echt, ze zijn echt leuk, vooral omdat ik daar zelf ook ooit geweest ben dus dan is het een feestje van herkenning! Ben blij om te lezen dat het goed met je gaat. Ik heb vandaag lekker een dagje vrij en wat zou het toch leuk zijn als ik zo even in mijn vingers kon knippen en met jou door Sydney kon struinen en even lekker ergens lunchen...helaas, zit er niet in vandaag. Dan maar lunchen in Den Bosch, ook leuk, maar toch net minder... Lieverd, geniet er van en ik wacht of je volgende foto's! Liefs, Jacqueline (goedmakers dus)

maandag, oktober 30, 2006 11:19:00 p.m.  
Blogger Terrebel said...

Hier beleven wij toevallig wel even de warmste oktober sinds 80 jaar dus je mist wat! Op sommige dagen is het wel 17 graden...;-)

Morgen gaan we met ballonnen spelen wij de Dungeon. Ik hou van ballonnen.
M'n dochters houden vooral van paarse ballonnen en m'n zoon maakt het niet uit. Boeiende informatie, niet?

De oppas is net naar huis, Fer ligt lekker te maffen en ik ga nog een paar uurtjes werken voor de deelraad voorat ik fijn ga dromen.

Liefs,
Ter

P.s.: Wanneer laat je nu eindelijk'ns een berichtje achter bij een stukje van mij?:p Leuke foto's overigens. Ik hou wel van natuurfoto's waar ook nog'ns mooie vrouwen op staan.

Groetjes natuurlijk aan Luus. Vertel hem maar dat ik'm mis.

dinsdag, oktober 31, 2006 9:20:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home