woensdag, januari 17, 2007

bruiloft

een simpele bruiloft, lekker makkelijk, geen gestress en geen gedoe. Maar bestaat er wel zoiets als een simpele bruiloft? Want de afgelopen dagen word ik zwetend wakker en dan denk ik aan alle dingen die nog geregeld moeten worden. Het zijn geen bruiloftbedreigende dingen, maar je wil toch dat alles soepel verloopt voor iedereen. En langzaam komen er steeds meer kleine dingetjes bij. Daarom ga ik vandaag vroeg...ahum..redelijk vroeg op pad om zo veel mogelijk te regelen en dan kan ik vanavond tenminste lekker slapen zonder nachtmerries over stormen en vliegtuigen die niet arriveren....
De zomer is hier echt begonnen, al ruim een week iedere dag 25 graden of warmer en dit weekend word het 35 graden. Zondag zijn we naar Gordon's Bay geweest een baai met rotsen waar je op kunt bakken en je kunt er ook goed snorkelen. Ik had alleen niet zo'n goede dag en kreeg een paniekaanval toen er opeens een knalpaarse kwal mijn gezichtsveld binnen zwom. Toen ben ik op Olympische snelheid naar de kant gezwommen om daarna het water ook niet meer in te gaan.

Ik word langzaam een beetje dikker en ik weet niet of mijn buik nou gewoon dik is of dat het een baby is? We shall see. Voel me wel veel beter nu het tweede trimester eindelijk is begonnen. 14 weken en 1 dag.

1 Comments:

Blogger Terrebel said...

Nu vraag ik mij even af: is daar ergens ook een Jonling's Bay? Anders zou het niet eerlijk zijn...;-)

Sterkte met alle voorbereidingen en als je hulp nodig hebt...vraag gerust iemand anders.

woensdag, januari 17, 2007 8:00:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home