donderdag, januari 04, 2007

Gelukkig nieuwjaar!

Misschien alweer een beetje aan de late kant, maar aangezien dit jaar nog 361 dagen voor ons in petto heeft vind ik het nog wel nut hebben. Ik wens iedereen een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toe! Met veel kansen en groeimogelijkheden. En dat iedereen maar mooie reizen mag maken in dit nieuwe jaar.....naar Australie ofzo.
Mijn nieuwjaar werd ingeluid op knallende wijze met het traditionele jaarlijkse vuurwerk vanaf The Harbour Bridge. Wij zouden dit gaan bewonderen vanuit mijn appartement, maar het park had toch een beter uitzicht en het was niet eens zo druk dus we konden het goed zien. Veel bier voor iedereen, behalve voor mij...
Het word tijd om mijn allerbelangrijkste nieuws van dit jaar naar buiten te brengen voor den medemensch die het nog niet weet. En aangezien ik een magische grens ben gepasseerd mag het nu officieel.
Dames en heren Elaine is zwanger van haar eerste kindje dat naar verwachting in juli geboren zal gaan worden! En natuurlijk zal ik via deze weblog ook hierover het thuisfront op de hoogte houden. Dus neem allemaal maar een biertje op mij....

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hi Elaine,
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!
Wat leuk!! En weer weet je iedereen ongeloofelijk te verrassen. Wat ontzettend leuk nieuws. Ik ben ook natuurlijk druk in de weer met de groeimogelijkheden van dit jaar en mijn buik ziet eruit alsof ik de kerst kalkoen in zijn geheel heb ingeslikt. Ik ben gestopt bij Beauty en heb nog 11 weken te gaan voordat my little one ter wereld moet komen. Jawel.. ik ben op 19 maart uitgerekend.. de dag van jou grote arrival in NL!! Ik ga je alter weer verder mailen maar wou je ontzettend feliciteren.. en Lucian ook natuurlijk!!
Dikke kus,
Allison

donderdag, januari 04, 2007 11:19:00 p.m.  
Blogger Terrebel said...

Mmmm...zou mij graag aanbieden als oppas maar die afstand he...Hoop jullie babietje te kunnen vasthouden voordat hij of zij "appelmoes" kan zeggen...

Veel geluk en liefs vanuit het niet zo zonnige Aemstelredamme!

vrijdag, januari 05, 2007 8:49:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ooooooooooooooh, wat geweldig!!! Gefeliciteerd! Een klein australisch nijlpaardje, joepie! Ik vind het echt super voor jullie! Geniet met volle teugen van deze tijd en ik hoop tot snel! Groetjes ook voor Lucian! Liefs, Jacqueline

vrijdag, januari 05, 2007 10:17:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hi Elaine Super geweldig ongelofelijk gefeliciteerd!!!! Wat een geweldig nieuws!!! Geniet samen met je hubby van deze bijzondere tijd!! Wow meteen een 'shot gun wedding' :)
Ik zou er heel graag bij willen zijn maar als wij eenmaal naar down under zouden komen dan gaat mijn mannetje er nooit meer weg dus dat durf ik (nog) niet aan. Nou lieverd ik lees met plezier al je verhalen en ik hoop je snel weer eens te zien. Dikke kus en knuffel ook aan Lucian natuurlijk Simone

woensdag, januari 10, 2007 7:12:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home