dinsdag, september 19, 2006

haha zonnesteek

Sorry broer, zusje beetje dom. Ja inderdaad Giacometti, de vaste collectie van NSW Gallery. Ik ben trouwens afgelopen vrijdag ook nog in mijn eentje naar the Museum of Contemporary Art geweest. En dat had broerlief vast heel interessant gevonden. Wat mij vooral aansprak was het feit dat ze een tijdelijke collectie hadden van jonge Australische kunstenaars, allemaal in de 20. Dat vind ik een heel goed initiatief! Natuurlijk zaten er wat flutwerkjes tussen, maar over het algemeen was het heel indrukwekkend. En op de bovenste verdieping was een expostitie van het werk van James Angus!!!!! hoop dat Robèrt hem kent, want hij maakt hele mooie dingen. Ken je hem niet dan moet je hem even googelen (of mag dat werkwoord officieel niet meer gebruikt worden). Het baantje bij Poppy's is al vergeven, heel jammer...Maar ik heb nog een sollicitatiegesprek op donderdag bij een ander bedrijf. Het is bijna 30 graden vandaag, echt ongelooflijk dat dit het begin van de lente is! ik kan me niet voorstellen hoe enorm warm het hier in de zomer wordt. Ik ben wel goed bezig met het preserveren van mijn huidje, iedere dag factor 20 erop, want je voelt het wel hoor dat er geen ozonlaag is! Nu ga ik weer verder smelten, en een hoed zoeken tegen eventuele zonnesteken.