zaterdag, oktober 07, 2006

Zo daar ben ik weer, duurde een paar daagjes maar dan heb je ook wat.
Ik ben druk aan het werk, zoveel nieuwe dingen die ik mezelf aan moet leren, en allemaal in het Engels dus extra vermoeiend. Heel langzaam begin ik in het Engels te denken en dat baart mij wel enige zorgen. want ik wil niet terugkomen als een soort verlepte Barrie Stevens, en vervolgens koppig de rest van mijn leven vasthouden aan dat stomme accent. Ik ben op mijn hoede.....
Dankzij mijn werk heb ik wel iets meer een persoonlijk sociaal leven in plaats van altijd het bekende aanhangsel van Lucian te zijn. Ook wel fijn voor hem denk ik...
Zonnig zonnig zonnig, ik heb mijn eerste officiele zonnehoed/pet gekocht, want we willen natuurlijk niet dat de grijze cellen smelten of verschrompelen. Alhoewel ik bang ben dat er sowieso al niet veel cellen meer waren om te smelten of te verschrompelen.
Bedankt voor de tip Terrence, ja het is niet makkelijk om een goede computer te vinden in Balmain ahum.
En voor een ieder die het interessant vind om te weten hoe het met mijn dozen is, Lucian heeft the Australian Post gebeld en een lieftallige dame aan de telefoon heeft hem verteld dat ze via de barcode kon zien dat de dozen Nederland hebben verlaten maar nog niet bij de Australische 'costums' zijn gearriveerd. Ze zij ook dat het nog twee weken kon duren, maar waarschijnlijk niet langer...dat hopen we dan maar.
Een vriend van lucian, Jimmy is zijn naam, is een muziekleraar voor autistische kinderen. Hij is echt een hele goede leraar en heeft enorm veel passie voor zijn beroep. Een van de belangrijkste dingen in het leerproces van zulke kinderen, is om te proberen ze af en toe af te leiden van het onderwerp. Daarvoor gebruikt hij een elektrische racebaan. Omdat het momenteel vakantie is hier heeft hij de racebaan mee naar huis genomen. En afgelopen woensdagavond hebben wij dat ding opgezet in de huiskamer. Leuk detail voor broerlief, de racebaan heeft een lengte van ruim 20 meter haha. Door de huiskamer door de hal en door de keuken!! Aankomende woensdag word er een kampioenschap gehouden!
Zo nu moet ik naar een bbq dus ik ga er een eind aan breien.
toedeloetjes

2 Comments:

Blogger Terrebel said...

Barbekjoez heerschen!
Hoop dat je wat hebt aan de tip...;-)

zondag, oktober 08, 2006 6:29:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Lainie, Leuk om wat van je te lezen, ik verwacht je morgen wel op de Dungeon parteh hoor, ik heb niet voor niets op je gestemd.
Iedereen mist je boehoe maar ik geef je groot gelijk hoor. Hier is alles vies en koud en nat, geen kakkerlakken en weinig muggen, maar verder nouja je kent het. Nou tot morgen he, Kus Sibel

maandag, oktober 16, 2006 2:47:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home