vrijdag, september 29, 2006

foto's





Ik heb zojuist mijn foto's opgehaald bij Anita de fotografe die voor twee avonden babysitten 400 foto's van mij heeft gemaakt. Nu ben ik bij haar buurvrouw Kristin (via haar heb ik Anita leren kennen) om misbruik te maken van haar internetverbinding terwijl zij een middagdutje doet. Goeie deal. Ik heb alweer redelijk wat uren gemaakt deze week met werken en dat is mooi want dat betekent dat ik ook meer geld verdien. Het systeem in Australie is bijna hetzelfde als ik nederland. Het enige verschil is dat ze hier soms een 'casual position' aanbieden, een soort parttimer op oproepbasis, en de voorwaarden daarvoor zijn anders. Zij krijgen geen secundaire arbeidsvoorwaarden zoals pensioenopbouw, ziekenfonds etc. Ik daarentegen bouw gewoon een pensioentje op via mijn werk. De bedragen per uur liggen hier ietsje hoger, maar alles is ook ietsje duurder, dus uiteindelijk is het bijna precies hetzelfde. Ik hoop uiteindelijk full-time bij dit bedrijfje aan de slag te gaan, dus 5 dagen per week. Met mijn man gaat het goed Sjefke, en de reden waarom ik niet over hem heb geschreven is omdat hij aan het touren is met The Mothership Orchestra. Ik heb hem afgelopen week ongeveer vijf uurtjes in wakkere toestand gezien en toen moest hij alweer weg. Afgelopen weekend was hij in Brisbane, dinsdag is hoe naar Melbourne gevlogen, gisteren is hij doorgereist naar Albury/Wodonga en vandaag zijn ze doorgereden naar Goulburn en na dat optreden vanavond komen ze eindelijk weer thuis. En de rest van het weekend spelen ze respectievelijk in Sydney en Wollongong. En dan is de tour weer voorbij en heb ik mijn man weer terug. Verder niet echt veel spannende dingen gedaan, ik was zo lui geworden de afgelopen weken dat die paar uurtjes werken per dag er behoorlijk inhakten. Dus ik ben vroeg naar bed gegaan, in plaats van kroeghoppen. Lucian en ik zijn wel van plan een tripje te plannen ergens in november, misschien naar Melbourne of Adelaide of iets anders leuks. Ik ga proberen bij deze blog wat foto's toe te voegen maar vergeef mij als het niet is gelukt! Oja ouders? hebben jullie al iets gehoord over mijn dozen?

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hoi elaine,
ben blij te horen dat het goed met je gaat.
met ons gaat het ook goed.
heel veel groetjes ook voor lucian, van oom frans en tante nel.

zondag, oktober 01, 2006 3:44:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home