dinsdag, oktober 17, 2006

blauwe bergen en hoera

37!!!!!! graden was het afgelopen vrijdag en zaterdag. Ongelofelijk heet! Vrijdagochtend ben ik naar het dichtsbijzijnde zwembad gelopen om vervolgens drie uur lang rond te poedelen in het koele water. Ik heb geprobeerd te zonnen, maar langer dan tien minuten hou je dat niet uit. Zaterdag heb ik mezelf opgesloten in ons huis, echt niet te houden. Ja ik hoor iedereen denken, hoe ga ik ermee om als het hartje zomer is. Tja dat zien we dan wel weer, maar waarschijnlijk zie je mij dan zwetend en puffend voort strompelen over straat. Zondag kwam er verkoeling, onweer rolde in vanuit zee en bracht een aangenaam fris briesje. Nooit gedacht dat ik koel weer zou gaan waarderen. Lucian had zondag ook vrij en mocht de auto van een van zijn vrienden lenen en dus hebben wij van de gelegenheid gebruik gemaakt en zijn we naar the Blue Mountains gereden, zo'n anderhalf uur buiten Sydney. Het eerste uur zie je alleen maar huizen, huizen, bedrijven en nog eens huizen en dan opeens stopt het en zit je in de bush. Af en toe een klein gehuchtje in de bergen en dat is het. De Blue Mountains zijn echt supermooi, heel groen, en overal zijn kliffen en rotsen en watervalletjes. Heel onaangetast. We zijn naar een uitkijkpost gereden en zover als je kon kijken was alleen maar natuur, geen mens te bekennen. Ook zijn we naar The Three Sisters (de drie tieten was toepasselijker geweest) geweest, drie rotspunten naast elkaar waar je naartoe kunt lopen over een heel klein eng paadje, met hele steile trappetjes. Ja ja heel fijn als je hoogte- en dieptevrees hebt. Maar ik ben heel dapper geweest!
En nu ben ik weer aan het werk, stiekem emailen in de baas zijn tijd haha.
Maar wat nog veel belangrijker is! ONZE DOZEN ZIJN ER!!!!!! Hoera hoera hang de vlag uit, TPG Post heeft Australie eindelijk gevonden, het zij een mirakel!
13 weken hebben ze erover gedaan, maar alles zit er nog in, er is alleen 1 fotolijst kapot gegaan.
Ik was alleen ondertussen al zo gewend aan mijn kleine garderobe dat ik nu niet weet wat ik met al die kleding moet. Dus waarschijnlijk ga ik de helft weer weggeven of weggooien. En eindelijk hebben we dus een computer, volgende week wordt internet geinstalleerd en dan kan ik ook eindelijk skype installeren, fijn hè mama!!!
Kortom blij blij blij.

1 Comments:

Blogger Robèrt Guérain said...

Ah, de dozen zijn er, inderdaad hoera! Die blauwe bergen klinken leuk, heb je fotootjes gemaakt? En ga je ze ook posten?
Geniet maar van het weer, je went er vast aan. Hier is het mooi herfstig, ook leuk, maar er is geen pijl op te trekken wat je aan moet. Het is of bloedheet of ijskoud. Doe je de groeten aan Luus? Werk ze.
Hoi en kus,

R.

dinsdag, oktober 17, 2006 8:30:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home