zondag, februari 04, 2007

ze zijn veilig aangekomen....

Na een lange reis zijn ze er dan, Jacky en Wim en Sjef en Annemie. De wereldreizigers! Na vele biertjes in het vliegtuig en maaltijden gebracht door aziatische schoonheden zijn ze vrijdagavond hier in Sydney geland. We zijn toen meteen naar Balmain gegaan en hebben ze mee naar de kroeg gesleurd waar Sjef zichtbaar van de live-muziek genoot en mijn ouders zich aan een dansje hebben gewaagd. Gisteren (zaterdag) hebben we door Balmain gewandeld en 's avonds zijn we met z'n allen uit eten geweest. Vandaag hebben we door de stad gelopen en door Hyde Park. Ook hebben we de Hyde Park Barracks bezocht waar vroeger de misdadigers sliepen die voor de staat moesten werken. Allemaal in een hangmat nog geen twintig centimeter bij elkaar vandaan....gezellig die goeie ouwe tijd. Later werden daar ook de vrouwen heen gebracht die hier met de schepen aankwamen en daarna was het een oude vrouwen tehuis en een gekkenhuis tegelijk....niet dat je als je oud bent ook meteen een beetje gek bent.....alhoewel.....Daarna zijn we naar de Rocks gewandeld, het oudste gedeelte van Sydney waar vanuit je de Harbour Bridge ook goed kunt bewonderen. Toen werd het voor den zwangeren onder ons allemaal ietsje te zwaar en zijn we allemaal onze eigen weg gegaan. Ik ben met mijn ouders met een ferry terug naar Balmain gegaan en Sjef en Annemie zijn naar hun hotel teruggekeerd. Lucian was vandaag helaas niet van de partij omdat hij vanaf twaalf uur 's middags aanwezig werd geacht op zijn vrijgezellenmiddag/avond die tot op heden nog steeds voortduurt. Ter informatie: het is nu half elf 's avonds, bier is gezond zeggen we dan maar. Ikzelf heb morgenavond een vrijgezellenavond, maar die avond is foetus-verantwoord dus geen alcohol en paaldansen......jammer...
Baby is alive and kicking, vooral tegen de tijd dat ik naar bed ga voel ik af en toe rare dingen in mijn buik en gisteren kon ik de boeboe zowaar lichtjes voelen schoppen tegen mijn hand, of ik heb een hele spastische darm.
De wereldreizigers hebben al behoorlijk wat foto's gemaakt en ik weet zeker dat die snel ergens op het internet zullen verschijnen. Welterusten Australie en goedemorgen Nederland.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Australie,
Pas 2 dagen daar aan de andere kant en al zoveel gedaan. Het is gezellig om de belevenissen te lezen en ik ben benieuwd naar de foto's. Elaine een gezellig vrijgezellenfeestje gewenst, de alcohol moet je er maar bij denken om gezellig te doen. Alhoewel jij ook zonder, wel uit de bol kan gaan. Geniet ervan. Groetjes voor jullie beide en voor de wereldreizigers. Doei Jacky en natuurlijk ook ome Frans en tante Nel.

dinsdag, februari 06, 2007 3:52:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home