dinsdag, september 26, 2006

Eindelijk weer wat te doen

Ja hoor, mijn flair heeft wel gewerkt, want ik heb een baantje gevonden. In een hele leuke winkel in Balmain, en ze verkopen reisaccesoires, maar dan wel de trendy dingen. Ik had afgelopen vrijdag een proefdag en daarna is er niet eens meer gesproken over hoe ik het had gedaan. Ik kreeg meteen een rooster voor deze week en that was it. Ik was ook nog soort van aangenomen bij een kledingzaak waar ik afgelopen donderdagmiddag een gesprek had, maar dat heb ik afgezegd omdat ik meer doorgroeimogelijkheden heb bij a2b (zo heet de winkel, 'van A naar B' zeg maar). Uiteindelijk is het de bedoeling dat ik in mijn eentje de winkel in Balmain ga runnen, dus dat vind ik wel een uitdaging. Helaas voor die andere winkel, maar kleding verkopen heb ik al gedaan en dit is weer net iets anders. Daarnaast blijf ik natuurlijk ook mijn ogen en oren openhouden voor eventuele vacatures binnen het theatercircuit. Ik heb vandaag nieuwe foto's laten maken bij een fotografe die ik heb leren kennen via vrienden. Ik heb de foto's gezien op de camera en het zag er goed uit. En zodra ik die foto's heb uitgeprint kan ik naar casting bureau's gaan en mijn diensten aanbieden. Ze heeft ook wat foto's gemaakt van verschillende expressies en ik denk dat die wel goed van pas kunnen komen. Ik ben afgelopen zondag naar The Opera House geweest, niet in de grote zaal zelf maar in The Studio. Een soort aparte zaal voor de wat meer experimentele muziek en theaterstukken. Ik ging daarheen om Jackie Orszacksky(?) en Tina Harrod te bewonderen en het was ook echt supertof. Voor mijn familie: ik hoop dat jullie een leuk verjaardagsfeest hebben gehad afgelopen zondag, kon er helaas niet bij zijn had hoofdpijn en wilde liever thuisblijven (haha, ja heel grappig Elaine, is dat Australische humor ofzo..bla)
Ik hoop zo snel mogelijk ook iets van mijn dozen te horen, want ik word er echt niet goed van dat ze er nog steeds niet zijn!!!!!!
Het ga iedereen goed, en tot het volgende blogje.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nou het gaat goed zo te lezen daar zeg in benedenonder. (hahahaha) Ik ben gesopt bij de Dungeon omdat ze minder uren open gaan.

Heel leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt.
Ik blijf je volgen
groeten uit nunspeet
Henk

woensdag, september 27, 2006 5:14:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home