maandag, februari 12, 2007

bruiloft

Na maanden van voorbereiding.....ahum...nee na een paar weken van voorbereiding was het afgelopen woensdag dan zover. Lucian en Elaine gingen trouwen. Op z'n Australisch, lekker relaxed en simpel. In den ochtend zijn we naar de burgerlijke stand gegaan om daar in het bijzijn van mijn ouders, Sjef en Annemie en zijn familie en twee vrienden elkaar het ja-woord te geven. In dit geval het I do-woord. Was nog een heel gedoe moest opeens mijn volledige doopnamen opzeggen en raakte confuus door de Engelse uitspraak van de ambtenaar waardoor ik mijn eigen naam vergat....ach kleinigheidje. Niet een hele bijzondere ceremonie maar dat hadden we vooraf ook niet echt kunnen weten, denk dat het vooral aan de ambtenaar lag.
Daarna zijn we terug gegaan naar Balmain en rond half twee zijn we naar het park gegaan waar vrienden alles al hadden klaargezet en de gasten langzaam kwamen binnenstromen. Er was live-muziek met dank aan onze muzikale vrienden, er was eten voor een heel weeshuis en genoeg bier voor een klein leger. Gezellig dus! Lucian had stiekem een liedje geschreven samen met zangeres-vriendin Elana Stone en er waren een paar speeches waaronder een van mijn vader. En zelfs ik heb me nog aan een liedje gewaagd en nee niet omdat ik zo stomdronken was. Rond vijf uur begon het helaas wel te regenen, maar gelukkig werd het niet echt koud. Denk dat de weergoden me eraan wilden herinneren waar ik oorspronkelijk vandaan kom. Om zeven uur hebben wij onze vrienden achtergelaten met alle rommel :) en zijn wij zelf snel langs huis gegaan om een koffertje in te pakken om daarna naar het Observatory Hotel te gaan in The Rocks. Kirsten de vriendin van Lucian's vader had voor ons een overnachting geboekt. Echt een supermooi hotel! En daar hebben wij ons op een supersjiek dineetje getrakteerd in het restaurant. Het was een fantastische dag! En ik zal snel wat foto's op mijn blog zetten.

Met ouders en oom en tante gaat het goed, ze hebben echt al meer gezien van Sydney dan ik volgens mij. Vandaag regent het heel hard hier (ja af en toe gebeurt dat hier ook maar niet vaak hoor!!!) en dus zijn ze de stad per Explorer Bus aan het verkennen. Gisteren zijn we naar Manly geweest met de boot en bijna waren ze gaan zwemmen, maar toch net niet. Dus ben ik maar alleen het water in gedoken.
Ze hebben alle vier rode verbrande neusjes en de witte melkflessen hebben ook eindelijk een onhollands kleurtje gekregen. En zo hobbelen wij voort...

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hallo,
Gezellig om te lezen hoe jullie dag is verlopen, met een beetje Hollands weer erbij. Wim heeft al enkele foto's gestuurd, maar waarschijnlijk heb je er nog meer. Je zag er feestelijk uit; leuk hoedje en de foto's geven een gezellig sfeertje aan.
Maar zo'n dagje gaat denk ik wel snel voorbij. Doe de groeten aan Lucian en aan de andere en wens ze nog een fijne voortzetting van de vakantie. We zien je binnenkort. Ondertussen gaan wij even Carnaval vieren. Groetjes Jacky

dinsdag, februari 13, 2007 5:26:00 a.m.  
Blogger Terrebel said...

*Zucht* Nu wil ik ook...

Na het eten zijn jullie natuurlijk gezellig TV gaan kijken voor het slapengaan?;-)

woensdag, februari 14, 2007 8:58:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi,
Elaine en Lucian wij zijn weer eens aan de late kant maar toch nog de hartelijke gelukwensen met jullie huwelijk.
Wij blijven jullie volgen en lezen wel hoe het verder gaat.
Groetjes Ben en Monique

donderdag, februari 15, 2007 9:48:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home