zondag, februari 18, 2007

het leven als getrouwde vrouw...

Ik word iedere ochtend gewekt met ontbijt op bed en een lange rode roos siert mijn kussen. Zodra ik opsta worden er rozeblaadjes gesprenkeld waar ik mijn voeten ook maar neerzet. Ik baad mezelf in kamelenmelk en schiet daarna in een satijnen jurk die al voor mij klaarlag. De rest van de dag hoef ik niets te doen, mag lekker Oprah kijken, koekjes eten en San Pellegrino drinken. 's Avonds nuttigen mijn husband en ik bij kaarslicht een drie-gangen diner met fois gras en kreeft om ons daarna neer te vleien op bed..........wat? weer met mijn hoofd op het toetsenbord in slaap gevallen.....huhum, het echte getrouwde leven is natuurlijk totaal niet anders dan het verkeringsleven, samenwoonleven of verloofde leven. Je sleept jezelf uit bed vind halfslapend de douche waar hopelijk nog warm water uit komt. Daarna trek je de eerste de beste kleren aan die je kunt vinden en hopelijk zijn die schoon, dan een snel ontbijtje, meestal een droge bruine boterham en een kop te hete thee. En dan hopla in de brandende zon naar het werk toe pantoffelen en daar een dag spenderen. s' Avonds eerst ruzie maken over wie er kookt en wat er gekookt word en daarna val ik als een blok in slaap.
Nee hoor zo erg is het ook weer niet, we hebben het hardstikke leuk samen, me and my husband!

Vandaag gaan we met de ouders naar het noorden van Sydney om daar een bbq-lunch te houden en ze de omgeving te laten zien (ik weet uit ervaring dat die omgeving superdesuper mooi is). Daarna is er hopelijk ook nog tijd om te gaan zwemmen!
Gisteren zijn we naar Taronga Zoo geweest een hele mooie en leuke dierentuin in Sydney waar wij veel inheemse en uitheemse diersels hebben mogen bewonderen.
Ok ik moet gaan want mijn husband moet belangrijke dingen doen op de computer...of althans dat zegt ie, en ik als brave echtgenote geloof dat natuurlijk.
Voor iedereen die carnaval aan het vieren is: HEEL VEEL PLEZIER EN DRINK EEN BIERTJE OP MIJ!!!! Voor iedereen die de HotsKnots heeft gereden: IK HOOP DAT JULLIE DE EMMER HEBBEN GEWONNEN EN HEEL VEEL BEELDJES.
doei

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jaaaaa, carnaval in Den Bosch!!! Alaaf!!!! Heb 1, o nee, per ongeluk 15 pilsjes op je gedronken!!! Geniet van je zwangerschap en van je huwelijk natuurlijk! Kus, Jacqueline

dinsdag, februari 20, 2007 11:21:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Helaas geen EMMER maar wel twee beeldjes gewonnen met de versiering.Leuke carnaval gehad met natuurlijk het een en ander aan bier,meer dan eentje.groetjes,Ben en Monique

vrijdag, februari 23, 2007 7:59:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hi lieve lieve getrouwde vrouw,

Gefeliciteerd met je trouwdag nog! Zo te lezen heb je een heerlijke dag gehad!!!
Hoe gaat het met je op dit moment voel je je al lekker zwanger? En heb je al een lekker zwanger buikje?
Ik hoop dat als je weer ff in het land bent dat ik je dan wel even kan komen bewonderen hoor. En dat je me kan leren hoe het is om a good wife te zijn!!!Carnaval was weer heerlijk, maar moest helaas ook wel werken dus dat is dan wel weer jammer, maar goed..
Nou lieffie geniet van alles daar down under dikke kus en knuffeltje simone

zondag, februari 25, 2007 3:04:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home