maandag, maart 19, 2007

ik kom eraan

Alles is ingepakt, gelukkig was het niet zoveel dit keer. Mijn garderobe is redelijk beperkt op het moment door de zwangerschap en daarom hoef ik ook minder te sjouwen.
Over drie en een half uur stijg ik op en vlieg ik naar Taipei, vanaf Taipei vlieg ik waarschijnlijk naar Bangkok, is allemaal nog een beetje een verrassing, je weet het nooit met China Airlines. En vanaf de onbekende locatie vlieg in naar Amsterdam. Het is hier op het moment 25 graden en de zon breekt zojuist door, waarom ging ik ook alweer weg? oja natuurlijk om jullie allemaal te zien en dat is een hele goede reden!
So wish me luck as I leave steak&kidney and call me on my dog&bone when I get home in Dutchland....see ya and have a good day, no wukkas.

1 Comments:

Blogger Terrebel said...

'bin great seeing you, Sheila!

zaterdag, maart 31, 2007 8:42:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home