donderdag, maart 15, 2007

Tja wat zal ik zeggen, nog maar vier dagen en dan vertrek in naar Nederland...en daar heb ik heel erg veel zin in.
Zie wel een beetje op tegen de reis, toch altijd een beetje irritant om heel lang in een vliegtuig te zitten. Maar ik weet dat het het waard is.
Ik ben benieuwd of ik Australie ga missen, het is vandaag knallend mooi weer, strakblauwe lucht en ongeveer 31 graden...dus misschien valt de kou in holland wel heel erg tegen.
Vanochtend hebben Lucian en ik officieel een immigratie-bureau ingehuurd. Zij gaan ons helpen met mijn visum. We hebben een enorm pak papierwerk meegekregen dus dat word nog leuk. Tip: trouw met een Hollander! Alleen als je formulieren leuk vind of nederlandse mannen echt te saai vind (zoals ik) kun je een internationaal huwelijk overwegen, maar weet waar je aan begint. En ze willen overal bewijs van.
Ik zal proberen geen kakkerlakken in mijn koffer mee te nemen, maar het zijn geniepige beestjes dus misschien eindigen we wel gezellig met een kakkerlakken-kolonie in Veenendaal....hmmmm
Ik wens iedereen alvast een fijn weekend and I'll see you on the other side, nederland dus.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ja Elaine het zal je wel tegen vallen de kou hier, maar dan zijn wij er om je op te warmen.
Dikke kus Jacky en Wim.

donderdag, maart 15, 2007 7:16:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home