dinsdag, april 03, 2007

hollandia

Wat gaat de tijd toch snel, ben alweer bijna twee weken in Nederland! En wat fijn dat ik zulk mooi weer mee heb genomen! Toen ik aankwam was het wel echt smerig koud en door de jetlag leek alles nog grijzer. Maar inmiddels ben ik alweer aardig gewend en dit lentezonnetje maakt een hoop goed. Ik heb de eerste week vooral in Veenendaal doorgebracht en ik heb eindelijk mijn neefje Basquiat ontmoet die inmiddels alweer groot is...en lief en schattig en leuk. Heb ook een bezoek gebracht aan Utrecht, een familiebezoek in Den Bosch en ik ben voor een paar dagen naar Amsterdam geweest. Aangezien ik veel vrienden in Amsterdam heb zitten waren mijn dagen snel volgepland en ben ik van hot naar her gehupst met dikke buik. Dat viel toch wel een beetje tegen, begin langzaam wel heel zwaar te worden en na een paar uur lopen en hangen heb je toch het gevoel dat je een zware basketbal meesleurd. Wel hardstikke gezellig in Mokum en ik ben blij dat ik het magische moment van de eerste lentedagen mee heb mogen maken. Hoe iedereen meteen zonder jas op de fiets zit en hoe alles terrasjes afgestoft worden en spontaan meteen vol zitten...aaaah ja dat is Amsterdam. Jammer dat het nog te koud is voor een avondje Vondelpark.
Kortom ik vermaak me wel, maar ik had ook niet anders verwacht. Heel af en toe mis ik het strand een beetje en de warmte van Sydney en natuurlijk mijn man, maar verder is het geweldig om weer even terug te zijn en heel veel kaas te eten...en tijgernootjes en chocolade vla met slagroom en boterhamworst en worstenbroodjes en pizza. Misschien is die dikke buik wel helemaal geen baby...jawel daar is geen twijfel over mogelijk, heb vorige week een pretecho laten maken en het zag er allemaal wonderschoon uit. Groei ligt iets voor op schema en er was niets abnormaals te zien. Voor de mensen die willen weten of het een jongen of een meisje word die kunnen mij emailen :)

1 Comments:

Blogger Terrebel said...

M'n zoon vond vooral de boemerang van de Koala errug geestig. Nog bedankt en zo...Ik speel er lekker mee als hij naar bed is. GnaGna

donderdag, april 05, 2007 7:04:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home